SUOMELLE OIKEUS PÄÄTTÄÄ ITSENÄISESTI SUSIKANNASTA

sampo rantanen

/ #211 Re: Hohhoijaa.. Ammuu ammuu..........

01.01.2012 10:55

#172: Raine Kekäläinen - Hohhoijaa.. Ammuu ammuu..........

Hienoa Raine. Mitäs luulet kuka ne Luokitukset sudelle on tehneet. Joku on jopa antanu sudelle arvonkin Olikos se nyt sitten 15000 Euroa. itse metsän kulkiana ja metsästys koirien kouluttajana olen sitä mieltä että jos susi vie kantansa verran koiria suomessa vuodessa on se liikaa. Nyt seuraavaksi sieltä taas joku valopää tulee sanoo että autot pois liikenteestä että ne tappaa enemmän metsätys koiria. Verratkaa sitä määrää prsonettuaalisesti susien ja autojen määrään ja suhteuttakaa se kumpi tappaa enemmän. autoja suomessa varmaan reilu miljoona susia se no ronkaisen 140yksilöä ja autot tappaa koiria vuodessa noin 300 sudet tappaa vuodessa reilu 100koiraa. Metsästäjä ei tapa vaan se hoitaa kannan sille sopivalle tasolle että se on ihmisten ja muiden eläinten kestävällä tasolla. Nyt sitte uskon että jotkut luettuaan ajattelee että ei susi ole tullut ihmisen revirille vaan ihminen suden. Eli tarkoitatte ihmispopulaatio on liian suuri jotta ihminen ja sen lemmikit voisi elää tarpeeksi kaukana toisistaan niin ettei kahinoita synny. Olen heti valmis toimimaan kun ihminen päättää että ihmisestä tulee se lainsuojaton ja on tapettava tavattaessa jotta sudet saa rauhassa kasvattaa kantaa... Hirvelle annetaan joka vuosi kaatolupia melkein puolet kannasta silti niitä riittää ja huomioikaa että pentuja/vasoja susi saa hirviä enemmän joka vuosi Hirvet 1-2 vasaa susi keskimäärin 4-5 Ja ruokaa ei taida löyty ku ihmisten pihoista.