VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

/ #747 Re: Re:

02.01.2012 18:26

#726: hukkanen - Re:

Onkos sinulla koiraa? Oletko kenties metsästäjä? Onko sinulla aavistustakaan kuinka rakas tämä harrastus voi meille olla? Luulet, että tämä on jotakin murhaamista. Mietipä kauas historiaan. Silloin metsästettiin kaikki ravinto itse. Nykyään kaupunkilaiset (joihin sinäkin epäilemättä kuulut) ostavat lihan kaupasta. Kuka sen on sinne ampunut? Tee sitten tuommoinen "enemmän ruokaa metsän pedoille" adressi, jos olet rohkea, äläkä vain tutise siellä ruudun toisella puolella. Ja voimmehan me aina jättää hirvet ja jänikset ym. ampumatta. Sitten alatte valittaa, että kun hirviä jää niin paljon auton alle ja ihmisiä kuolee hirvikolareissa. Ja ketä siitä taas syytetään? Metsästäjät eivät kaada niitä tarpeeksi. Itse olette sitä halunneet! Aselaki kiristyy koko ajan, teidän nössöjen takia. Olen ehkä naispuolinen, ja olen ehkä alle viisitoista, mutta tuskin olen tässä asiassa yksin! Ja vielä ne sudet täältä häipyvät, saattepa nähdä! Tässä on tulevaisuuden hirvenkaatajan sana!