VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

/ #795 Re: Re: Re: Re:

03.01.2012 14:27

#746: - Re: Re: Re:

"Esittäisin Zepolle saman kysymyksen, ja kehottaisin vakavasti miettimään asiaa ENNEN kuin näin käy. Myöhemmin ei voi muuta kuin kiristellä hampejaan ja kirota omaa tyhmyyttään."

Hyvä on. Sait ylipuhuttua minut vastaamaan. En muuttaisi kantaani tässä asiassa, vaikka susi söisi lapseni. En ymmärrä, että millä tavalla saisin  lapseni takaisin kohdistamalla tapauksen johdosta vihan susia kohtaan. Pidän terveempänä reaktiona tuntea surua menetyksestä, mutta jos mielestäsi vihan pitää olla ensireaktio ja ennaltaehkäisevä torjuntakeino, niin se on kyllä harmillista. Pidän suden aiheuttamaa terveyden vaarantamista niin mitättömänä riskinä, ettei se aiheuta minun käytöksessäni toimenpiteitä lapseni ja koirani suojelemisessa. En pidä myöskään lastani pommisuojassa asteroidin tai humanoidien uhan johdosta. Jos lapseni tippuisi vaikka kerrostalon parvekkeelta ja kuolisi, niin pitäisikö minun vihata kerrostaloa vai parveketta? Kerro vastaus, jotta tiedän kumpaa minun täytyy alkaa boikotoimaan kaiken varalta.