SUOMELLE OIKEUS PÄÄTTÄÄ ITSENÄISESTI SUSIKANNASTA

Adressin tekijä

/ #84

01.04.2007 10:25

Adressissa kyllä luki selvästi ennen vuotta 2007, että Adressi toimitetaan keväällä 2007 eteenpäin. Näin ollen kaikille allekirjoittaneille tiedoksi: allekirjoituksenne ei ole mennyt "hukkaan", vaikka "hukkien" asioilla ollaankin:)

On hienoa, että tähän Adressi-projektiin tuli mukaan toinenkin Adressi ja kuitenkin samaiselta taholta nyt esiintyy julkista polemiikkia tätä Adressia kohtaan ikään kuin se jotenkin auttaisi tämän tärkeän susiasian eteenpäin menemistä. Propagandan uhrina tuon toisen Adressin ylläpitäjä on näin ollen sortunut harventamaan omia rivejään, joihin itsekin katsoin kuuluvani. Valitettavaa, mutta "rakkaudessa ja sodassa" tuntuu kaikki olevan sallittua. Valitettavaa siksi, koska näin ns. "yhteisrintama" hajosi epäluottamuskirjoitusten muodossa.

Ei Adressi saa olla päätarkoitus, vaan VÄLIKAPPALE (ase) sodassa yhä lisääntyvää susikantaa vastaan. Toisen Adressin ylläpitäjä laittoi Adressinsa kiireellä eteenpäin ja tuskin sillä paljoakaan merkitystä on, yhtään vähättelemättä kyseisen aktivistin toimintaa. Itse aion käyttää Adressia sekä aikaisemman Eduskunnan Kansanedustajien mielipiteitä tämän asian eteenpäin viemiseksi eduksi siten, että hyvin tarkkaan suunnittelen sen enempää hätäilemättä, miten pystyisin parhaalla mahdollisella tavalla viemään projektia eteenpäin, niin että allekirjoituksilla olisi OIKEASTI merkitystä susikannan kasvun aiheuttamien ongelmien hillitsemisessä. Mielestäni olen tämän velkaa allekirjoittaneille...

Melkein 6 000 nimeä sekä kolmasosa edellisen Eduskunnan päättäjistä asian takana: Ei siinä saa kiirehtiä, vaan tarkoin huolehtia siitä, että asia saa sille kuuluvan painoarvon!

Ps. On sääli, jos toisen Adressin yhteyshenkilö ei ole tätä sisäistänyt, vaan pitää tärkeämpänä vain Adressin pikaisen eteenpäin viemisen ja samanaikaisesti jopa julkisesti kommenteillaan yrittää epätoivoisesti antaa susiensuojelijoille aihetta syyttää meitä, jotka tahdomme Suomeen järkevämpää susipolitiikkaa, riviemme hajoamisesta ja täten vetää päälleemme eripuraisuuden synkkää viittaa.

yrittää kääntää tämän tärkeän asian tiimoilta keskustelun musiikkiin kulminoiden sen Elvikseen.