SUOMELLE OIKEUS PÄÄTTÄÄ ITSENÄISESTI SUSIKANNASTA

Kuopio

/ #88

07.04.2007 02:22

"kolmasosa edellisen Eduskunnan päättäjistä asian takana"

Niin, ja? Mitä hyötyä edellisen eduskunnan edustajien kannatuksesta on? Varsinkin kun nykyiseen eduskuntaan valittiin 72 uutta kansanedustajaa. Se tarkoittaa myös sitä, että 72 lähti pois. Moniko (melkoisen huonosti laaditun kyselyn) vastauksen antaneista oli poistujien joukossa ja kuinka hyvin puolueellisuus tulkittiin omaa mielipidettä vastaavaksi?

Tiesithän Marko-hyvä, että suomenkielessä ei eräiden muiden eurooppalaisten kielten tapaan kirjoiteta substantiiveja isolla alkukirjaimella. Se ei toimi kotikielessämme edes korostuksena. Koska kyseessä on kuitenkin sivustojenkin osalta laaja kirjallinen kokonaisuus, sopisi sen olla myös vakavasti otettavaa saavuttaakseen paremmin päämääränsä.

"Valitettavaa siksi, koska näin ns. "yhteisrintama" hajosi epäluottamuskirjoitusten muodossa."

Näin ulkopuolisen silmin se vaikuttaa lähinnä johtuneen siitä, ettet sinä osaa pitää sovittuja asioita. En näe asiassa edes mitään epäluottamusta. Hän vain ilmaisi yleiseen tapaan, että julkisesti yhteistoiminnallinen asia ei hoidukaan toisen osapuolen tiimoilta ja hoiti oman sovitun osansa asiasta. Missä se epäluottamus piilee?

"Melkein 6 000 nimeä"

Heh. Ja missä ihmisten oikea mielenkiinto piileekään? Adressi on kuitenkin lähes vuoden ollut mm. kaikkien tämän portaalin kävijöiden luettavissa ja silti esim. Susan Kurosen suun tukkiminen on saanut ääniä yli kymmenkertaisesti. Jopa muumilimpparin isomman määrän pullottaminen on ollut vilkkaamman äänimäärän vetäjä. Myös kannabiksen laillistaminen on menossa pian äänissä ohi. Sopii kysyä, että johtuuko asia siitä, että a) kampanja on ollut huono, b) asia ei kosketa ihmisiä niin paljoa kuin väitetään, koska kokemuksia on oikeasti prosentuaalisesti hyvin vähäinen määrä vai c) ihmiset ovat jonkun mystisen propagandan uhreja (minkä?)?

"jotka tahdomme Suomeen järkevämpää susipolitiikkaa"

Sitä tahtovat myös paljon parjaamasi "susienpuolustajat".

Ja oikeasti. Korjaa niillä theking.fi-sivuillasi se Roc'n Roll. Kirjoitusvirheeksi todella nolo, sillä yleensä se osataan kirjoittaa oikein vaikkei kieltä olisi koskaan edes puhunutkaan.