Adressi kristillisten arvojen ja uskonnonopetuksen puolesta

antti vaurio porista
Vieras

/ #307 Re: Antille 304:nnen johdosta

27.10.2010 11:25

#306: Myyryläinen - Antille 304:nnen johdosta

anteeksi,jos minä loukkaan sinua nimittämällä hauskan ja vitsin pahan peikon.tiedän itsekin,että olin lukennut aika paljo historiasta.helleeninen maailma tai roomalainen maailma kiehtoivat yhä minua.myös egyptin historia ja persian valtakunta. tunnustan sinulle : luen ja tutkin vielä edelleen.juutalainen muiniaishistoria alkaa kiinnosta minua.iso-britannia yllätti minut täysin tuntemattomista maailmasta.myöhemmin minä ja mun vaimoni matkaamme ympäri maailmaa. mun toinen nuorempi tyttäreni seurustelee australialaisen miehen (hän syntyi johannesburgissa south-africassa valkoisena eli afrikaans.kieli afrikaans,johon sekalaisia euroopankieltä)kihlattuna,he menevät naimisiin 19.3 porin keskikirkossa.kahden vuoden päässä me lennämme brisbaneen 1,8 milj. asukkaita. me tutustumme australian alkuperäiseen eli aborginaaliin ja sen kulttuuriin.kenguru,boomloong-myrkkykäärme,monet eläimet tai matelijat,krokot mun on nähtävä niitä .muinaishistoria saa minut tuntemaan ja ymmärtämään julmaa maailmaa,jossa ihmiset kauhistelivat ja saivat surmansa sotaretkissä. epäsivistyksellinen ja raaka loppuivat,kun ihmiset löysivät hyvän ratkaisun. minä kunnioitan sinua ,että olet tehnyt oman ratkaisun.olet oma itsenäinen ihminen,johon minä en voi esittää enemmän tietoa turhaan.mutta minä olen uskossa ja tunnen ylpeyttä ollakseen jeesuksen kristuksen opetuslapsi.minä kiinnostin kovasti keskiaikaa ja sen kristinuskonperustamista.on mukava mennä keskiaikaiseen kirkkoon.paljon hienoja kirkkoja. kiitos ja terveisin antti.