Urheilu pois YLE puheesta

Vieras

/ #151

03.02.2012 23:22

Yle Puhe oli jotain, mitä oli kaivattu ja tarvittu. Kanava, jota viitsi kuunnella. Kanava, jolta ei tullut urheilun turhaketta, eikä musiikkia, jota nykymaailma on muutenkin tulvillaan. Yle Puheen kanssa automatkat sujuivat kuin ystävän kanssa, ohjelmat tuntuivat suorastaan eläviltä, toisin kuin nykyiset latteudet. Yle Uusi Puhe on uudistunut kanava, jossa uudistus pilasi koko tuotteen. On uskomatonta, että ehjää ruvetaan korjaamaan. Ja vielä uskomattomampaa on se, että korjaajana näyttää toimineen korjaaja, joka ei tunne korjauksen kohdetta, ei sen käyttötarkoitusta, eikä sitä, miksi se on yleensä edes tehty. Nyt täytyy vain toivoa, että riittävän moni huomaisi tämän mahdollisuuden antaa palautetta. Niin moni, että Ylessä ymmärrettäisiin, että uudistus meni täysin metsään. Kenellekään meistä ei ole helppoa tunnustaa virheitään, mutta nyt virheen tunnustamista on vaadittava. Me suomalaiset maksamme Ylen ylläpidon ja meille kuuluu kuuntelukelpoiset ohjelmat tasapuolisesti. Jos kaikki kanavat tehdään saman maun ja mieltymysten mukaan, ei kohtelu ole tasapuolista, koska makuja on muitakin. ANTAKAA MEILLE TAKAISIN SE YLE PUHE, JOSTA ME OIKEASTI PIDIMME JA JOTA ME HALUAMME EDELLEEN KUUNNELLA. ÄLKÄÄ VÄÄNTÄKÖ YLE PUHEESTA VÄKISIN MUIDEN KANAVIEN KOPIOTA, VAAN PITÄKÄÄ SE OMANLAISENAAN!