Urheilu pois YLE puheesta

k-j fröjd

/ #163

06.02.2012 19:52

Mietin että auttaakohan tämä adresssin kirjoittaminen mitään. Pitäisi olla jokin muu kanava kaikkien tyytymättömien saamiseksi julkisuuteen. Katselin myös Finnpanelin kuuntelijatutkimuslukuja. Sen mukaan Puheella on (oli) päivittäin n. 180 000 kuulijaa. Olisi kiva tietää kuinka moni on tyytymätön ja haluaisi Vanhan puheen takaisin. http://www.finnpanel.fi/tulokset/radio/krtkk/pvatav1000.html
Varmasti tyytymättömiä on enemmän kuin nuo 1350 jotka komeilee adressin etusivulla.

Kävin puheen fb sivuilla ja siellä kehotettiin keskittymään sisältöön, eikä uudistuksen arvosteluun. Käsittääkseni niinhän on juuri tehty; arvosteltu sisältöä. Nuo aamuiset OK ohjelmat eivät ole tyydyttäneet sisällöllisesti ihmisiä. Ne eivät selvästikään kuulu tälle kanavalle, kuten ei urheilukaan.

Mietin myös miten toimittajia rekrytoidaan kanavalle. Käsittääkseni toimittajalla pitää olla toimittajan koulutus ja työpaikkoihin haetaan julkisesti. Hakijat ja valintakriteerit pitää olla julkisuusperiaatteen mukaan myös julkisesti nähtävillä. Mistäköhän nämä asiat selviävät?