Nuuskan myynti lailliseksi Suomessa!

pallohuuli
Vieras

/ #243 Nuuskamies on erimies

02.11.2010 19:01

Myös rasvainen ruoka pitäisi kieltää jos nuuskan kieltoa perustellaan sillä että sen käytöstä aiheutuu terveydenhuolto menoja. Läskit ihmiset ei edes maksa mitään ylimääräistä veroa noista mässäilyistä, jotka kattaisi ne kulut, nuuskamiehet on täysin valmiit maksamaan omat sairakulunsa veroina jos nuuskan myynti olisi sallittua.

Mutta näiden läskien ministereiden on niin helppoa kieltää nuuska kun sitä ei kukaan itse käytä ja kukkahattutädit on kertonyt miten vaarallista ja yököttävää sen käyttö on. Tupakan tai rasvaisten ruokien myyntiä ei voi kieltää kun nää samat kekkulit vetelee ite spaddua sielä eduskunnassa ja mässäilee minkä kerkiää, helpompaa kieltää sellainen nautinto mitä ei itse kaipaa.

Ei voi kuin toivoa että joku jolla on vielä järkeä päässä viheltää tän pelin poikki ja tälläset lait kumotaan.

Hankalaa on nuuskaajan elämä kun vielä rikollinen tehdään kaiken sen vaivan jälkeen kun purkin nuuskaa saa jostain haalittua:(