VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

serotoniini :)

/ #2423

25.02.2012 04:06

Tämä adressi saarnamiehineen on saanut minusta jo oudon vivahteen. Uskon miehet kautta aikojen ovat pyrkineet kumoamaan tieteen merkityksen kaikessa olevaisessa,ihmisen evoluutiosta alkaen. Kiihkouskovaisuus tuntuu kulkevan käsi kädessä kiihkovihan kanssa,kohteet vaan muuttuvat aika-ajoin. Mielenkiinnolla jään odottamaan,mikä on seuraava projekti ja mihin ylimääräinen aika ja ylitsepursuava energia suunnataan siinä vaiheessa,kun viimein huomataan,ettei yläkerran ukon avulla mennyt tämäkään kansan käännyttämisyritys ihan putkeen. Nauttikaa ihmiset kevättalvesta,aurinko alkaa näyttäytymään ja kohta onkin jo kesä. Susihavainnot ja hysteria painuvat unholaan,jahka lumet sulavat. Näin se menee joka vuosi. Silti sudet ovat silloinkin keskuudessamme,hiljaisina kulkijoina kesäyössäkin,jälkiä jättämättä. Kummasti kesällä ihminen suuntaa energiansa muuhunkin,kuin yhden luontokappaleen vainoamiseen.