IRTI TURVEVESIPÄÄSTÖISTÄ

Totuus tuli jälleen julki, Vapo ei ole paha saastuttaja
Vieras

/ #989 Vihreiden politiikka on aina ollut haihattelua

06.03.2012 20:42

#986: Ranex -

"Hyvä että meillä on nykyään ympäristöministeri, eikä ympäristöntuhoministeri. Hyvä Ville Niinistö!" kirjoittelee mister Ranex.

Mitä hyvää siinä on kun mainitsemasi ja ihailemasi Ville Niinistö haluaisi lopettaa kaiken teollisuuden Suomesta joka hänen mielestään, ja vihreiden mielestä, on ainoa oikea tie. Vihreiden mielestä Suomessa ei saisi olla turveteollisuutta, kaivosteollisuutta, metsäteollisuutta, ei saisi tuottaa energiaa öljyllä, maakaasulla, turpeella, kivihiilellä, ydinvoimalla jne.... listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle.

Jos vihreiden ja Ville Niinistön ajamalla politiikalla mentäisiin, niin kyllä Suomi kuulkaa hyvät lukijat olisi hyvin pian jokin "banaanivaltio". Teollisuus ja sen mukana työpaikat poistuisi Suomesta muihin maihin ja se tietäisi laajaa työttömyyttä, verotulojen romahtamista, eli lyhyesti sanoen hyvinvointiyhteiskuntaa ei enää olisi senjälkeen. Vihreiden politiikalla ajettaisiin koko Suomi alas. Emme kai halua Kreikan tielle!