Home- ja kosteusvaurioista sairastuneet huomioitava

Vieras

/ #97

03.04.2012 11:05

Olen itse sairastunut myrkyllisistä mikrobeista vakavaan homeallergiaan jonka seurauksena elin kodittomana ja homepakolaisena 6 vuotta yhteensoittoon. Menetin 6 kertaa koko omaisuuteni, ystäväni ja osan perhettäni. Mielisairaaksi leimautumisnen ja asioiden kuvitteleminen oli lopulta päätelmä johon läheisetkin päätyivät kun eivät enää jaksaneet uskoa sitä että home-itiöt siirtyvät mm. patjojen, huonekalujen joissa on tekstiiliä mukana saastuneesta asunnosta puhtaaseen ja aiheuttavat siellä myös huoneilma-ongelman. En ole saanut mitään tukea enkä apua mistään ongelmiini jotka tämäkatastrofi on aiheuttanut. Olen vähävarainen ja koko elämäni on romuttunut näiden vuosien taistelujen vuoksi. Olen kuitenkin saanut välillä itseni kuntoon kun olen oleskellut ulkomailla, mutta Suomessa homeasuntoja on valtava määrä ja ihmiset sairastuvat syöpään tämän johdosta eivätkä edes ymmärrä syy-seurausyhteyttä. Homeet aiheuttavat syövän. Minäkin sain ensimmäisessä asunnossa 2 vuotta oleskeltuani kasvaimia rintoihin. Sain ne parannettua koivuntuhkalla ja olemalla muiden asunnoissa kiertolaisena jota on hakattu ja sorsittu asunnottomuuden vuoksi.