Suomeen on saatava maailman edistynein eläinsuojelulaki!

eläinystävä

/ #191 Haloo!

04.04.2012 21:32

Mielestäni täällä kohdellaan eläimiä, kuin roskaa! Pentutehtailu täytyy saada loppumaan, turkistarhaus täytyy kieltää, Eläimille täytyy saada sopivat tilat elää elämäänsä ja kaikille maatiloille kunnolliset elinolot eläimille!
Ihmiset täytyy saada ymmärtämään kuinka eläimet kärsii, ne ovat myöskin eläviä asioita joilla on tunteet ja kipunkynnys! Ei niitäkään saa kohdella miten haluaa, niille täytyy antaa niille ansaitut hyvät elinolot JOKA PAIKASSA..
Tämä asia suututtaa minua kaikkein eniten! Ihmiset ovat julmia sikoja (anteeksi ilmaukseni), ajatelkaa jos teille tehtäisiin samalla tavalla ja joutuisitte kärsimään yhtä paljon, (pienissä häkeissä, synnyttämään monia satoja lapsia, kuolemaan julmasti, kärsimään, elämään paikallanne) Koko elämänne! Ettekä voisi itse vaikuttaa omaan kohtaloonne mitenkään!
Suomessa ei todellakaan ole mikään maailman paras eläinsuojelulaki! Hyvät ihmiset te jotka tähän pystytte vaikuttamaan tehkää jotain!