Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Kerran musiikkiluokkalainen, aina musiikkiluokkalainen.

/ #76

10.04.2012 18:03

Näin sanotaan sivulla, jossa voi ilmoitautua mielenosoitukseen:

"Jurille on esitetty kutsu kuulemistilaisuuteen, opetusvirastoon 17.4.2012, aiheena on "mahdollinen irtisanominen".
Irtisanomisen yhtenä syynä on ilmoitettu ”oppilaiden epäasiallinen kohtelu ja kiusaaminen”. Mikäli omat kokemuksesi Jurista poikkeavat tästä syytöksestä tai jostakin muusta syystä haluat antaa tukesi Jurille ja Vaasan musiikkiluokkien tulevaisuudelle, kannanottosi on tärkeä ja olet tervetullut mukaan laulumielenosoitukseen yllä mainittuna ajankohtana."

Ei ole meidän tehtävä ottaa julkisesti kantaa siihen, täytykö Juri irtisanoa vai ei, emmehän tiedä faktoja. Mielenosoituksen tarkoituksena on ilmaista, millaista kohtelua ja opetusta itse on Jurilta saanut. Minä aion mennä laulamaan, sillä olen kiitollinen Jurille hänen opetuksestaan. Oma kokemukseni on, että Juri todella välittää oppilaistaan. Ainakin minua Juri on tukenut ja kannustanut monesti, erityisesti musiikin opiskelussa.
Siksi haluan osoittaa tukeni Jurille vaikeassa tilanteessa.