Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Hiljainen.

/ #162 Selvitystä vailla.

11.04.2012 23:34

Toivottavasti asiat hoidetaan puolueettomasti kaikkien osapuolien kannalta. Näin suuria päätöksiä voidaan tehdä vain äärimmäisen pitävien todisteiden/selvitysten pohjalta. Se ,että yhden opettajan poistaminen rivistä tuhoaa Onkkarin musaluokat,antaa hyvän kuvan siitä ,että ongelmat ovat todella syvällä itse organisaatiossa. Virkamiehiä tässä on turha syyttää ajojahdista ,niin kuin jossain tekstissä luki. Ei savua ilman tulta. En missään nimessä kiellä Jurin ammattitaitoa valmentaa/opettaa oppilaita huippu-osaajiksi enkä myöskään sitä ,etteikö hän olisi kehittänyt Onkkarin musaluokista menestyjia ,vuosi toisensa jälkeen. Kuitenkaan en ole varma ,että kannattaako minun allekirjoittaa kyseistä adressia ,koska kyseisen henkilön ajatukset maailman muusta musiikista on vanhanaikainen sekä erittäin kapea. Sanoisinko ,että verrattavissa ravihevoseen ,jolla on laput silmillä. Musaluokat mahtavia.Opettajat ammattitaitoisia. Kaikki musiikki ei ole Zoltan kuitenkaan.