Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Vieras

/ #244 Ei kai tämäkään mitään auta...

13.04.2012 23:27

Täysin ruokotonta keskustelua täällä käydään. Eihän ketään tule meidänkään työpaikoillemme meidän työtapojamme arvostelemaan tällä tavoin. Varmasti meidän kaikkien työpaikoilta löytyisi paljon sanomista. Uskon kuitenki, että Onkilahden koululla pyritään parhaimpiin työsuorituksiin - niin kuin mekin kaikki omissa töissämme varmasti pyrimme parhaimpaan - jokaisena päivänä. Elämän ikäviä faktoja nyt ikävä kyllä on se, että kaikkia ei voi miellyttää, vaikka kuinka yrittäisi. Ja uskoisinkin, että opettajan työ on aikalailla "munan kuorilla kävelemistä". Jos luokassa on esim. 20 oppilasta, on aika monta vahempaa "miellytettävänä". Täältäkin useampi kirjoittaja voisi mennä koittamaan opettajan hommia ja miettiä sitten, kuinka "helppoa" se työ onkaan - itse en siihen lähtisi. En haluaisi ottaa sellaista vastuuta, mitä opettajat joka päivä harteillaan kantavat.

Tämäkin teksti meni nyt kauaksi adressin aiheesta - mutta ajatuksena tässä olikin herätellä teitä epäasiallisesti kirjoittavia, että asiallisestikin voi ja pystyy kommunikoimaan. Eikä suinkaan käyttää tällaista adressin kommenotintipalstaa väylänä haukkua Onkilahden koulun henkilökuntaa.