VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

/ #3154 Re: Re:

14.04.2012 18:45

#3137: - Re:

Heh, Luuletko että en tiedä, että koirani ovat koiria? Tietysti, kuri niillä on, liikunta määrä riittävä, mutta silti niistä välitän todella paljon. Millähän perusteella tuomitset ihmisen, jota et tunne? Itse olen elämäni aikana kokenut paljon rankkoja asioita, erakko luonne jollainlailla olen ( luottamus ehkä heikko ihmisiin, ei kaikkiin, mutta harvoihin luotan)ja koirien seurassa viihdyn jopa joskus paremmin kun ihmisten. Ne ovat minulle tärkeitä ja yritän saada ihmiset tajuamaan, että koirilla on arvoa. Yhden koiran olen susille menettänyt. Yksikään ei kyllä ole auton alle jääny omistani. Metän keskellä on niin kauheesti autoja, enemmän, ku helsingin keskustassa... vai onko?

Mutta minä olen minä ja tämä on susiadressi, joka ei liity minuun ihmisenä, joten en tänne aio avautua sen enempääja hulluna saa pitää en välitä, itse en koe tuntevani yhtään ihmistä tästä keskustelusta, mutta ilmeisesti joku tuntee minut paremmin kun minä itse. :)