Adressi kristillisten arvojen ja uskonnonopetuksen puolesta

Jokuvain
Vieras

/ #485

25.11.2010 14:37

Eipä kyllä kristillinen usko mitään elämää kannattele tai sitten asiat on HYVIN huonosti kyseisellä henkilöllä.

Lehtoranta, yhäkin on surkea perustelu olla tekemättä jotain koska muutkaan eivät tee. Jos tätä noudattaisivat kaikki, maailma pysyisi hyvin ennallaan mikä ei ole hyvä asia.

Anna-Kaisa Korhonen-Enqvist taas osoittaa typeryyttään levittelemällä mutufaktoja. Anna-Kaisa, tiesitkö että kristinusko on ollu kautta historian KAIKISTA SOTAISIN uskonto. Mikä muu usko ei ole sotinut keskenään ja muiden kanssa niin paljoa kuin kristinusko.

#469, ei tässä adressi ole ateistejä, eihän ne nyt näin tyhmää adressia allekirjoittaisisi. Keskustelussa sen sijaan on. Täällä sentään voi keskustella asiasta, kun ei kirkko pääse eliminoimaan vastustajiaan. Jos kirkolla olisi valtaa niin kuin ennenkin, se tappaisi vastustajansa kuten mikä tahansa muukin epäillyttävä järjestö. Ja onhan se sitä tehnytkin.

Eikä tämä valtio ateistiseksi muotoituisi. Tämä valtio muuttuisi sellaiseksi, että jokainen uskoo mihin haluaa ja miten haluaa. Jostain syystä tämä nakertaa kristittyjä, koska tämä tarkottaisi vähempäää määrää heitä.

Olettekos muuten miettineet, että katolinen kirkko on hieman kyseenalainen. Jokainen voi varmistaa sen, että raamatun mukaan pitäisi olla vain yksi jumala. Entäpä pyhimykset? Katoliset ihmiset melkeinpä pitävät heitä toisina jumalina.