Vaasan musiikkiluokkien puolesta

/ #314 Re: Re:

25.04.2012 19:21

#310: mitä, mitä? - Re:

Ei toki yhden miehen varassa olla missään, mutta mistä näitä yhtä hyviä, koulutettuja, musiikin läpitunkemia opettajia sitten löytyy? Ei niitä kasva joka puussa - eikä täällä Vaasan seudulla ainakaan ole muita vielä nähty, ei Jurin tasoisia täällä muita ole. Systeemissä on ollut jo kauan jotakin pahasti vialla. Meillä tulisi jo olla Onkilahden koulun musiikkiluokkien opettajien valtavan työn pohjalta musiikkiyläaste ja musiikkilukio. Missä mättää? Missä ne viipyvät? Mitä päättäjät miettivät - kuka milläkin osaamisella ja koulutuksella? He näyttävät mesovan yksissä tuumin vain urheilun puolesta, eikä täällä siitä huolimatta osata muuta kuin potkupalloa, eikä lätkässä jollakin mestis-pystillä voi olla vuosi toisensa jälkeen kovin suurta merkitystä. Mestis-pystiähän näyteltiin kapakan ikkunalla, mikäli oikein näin, näyttäjien siemaillessa juotaviaan baaritiskillä... Hävettää!

Monipuolisuutta ja laatua sekä laadukasta, painotan sanaa laadukasta, toimintaa nykyisen tilalle toivoisin. Päättäjiltä eritoten. Sivistyskaupunki Vaasa ei näillä näkymillä eikä eväillä ole.