Urheilu pois YLE puheesta

ikinä en o tvlupaa maksanu enkämaksa.

/ #212 urheilu pois yleltä.

02.05.2012 07:56

miksi yleisradio lähettää urheiluohjelmia lainkaan, sillä joka ikinen urheilujuonto ja näyttö ja kuuntelu maksaa meille veronmaksajille! siitähän on aina hirveä kilpailu, kuka maksaa eniten urheiluohjelmista ja kuka ne saa näyttää... summat nousevat aivan hirvittäviksi, ja me maksetaan ne , vaikkei edes tahdota nähdä/kuulla urheilua !!! urheilu kokonaan eri kanavalle ja yle kokonaan ilmaiseksi niinkuin se on alunperin ollut tarkoitus laittaakkin. valtio ei kuulu enää ylelle mitään, koska yle on itsenäinen yhtiö eikä valtio saa enää päättää siitä saati rahaa ulos siitä. siis urheiluohjelmissahan ei voi välttyä näyttämästä mainoksia katsojille, ja muut kanavat saavat juuri niistä mainosten näyttämisestä rahaa! yle maksaa siitä että se saa näyttää mainoksia !!! aika nurinkurista toimintaa. ja katsokaa yleisradion juontopuitteita ja ohjelmatarjontaa, kaikkea p#"skaa tehdään jotta saadaan budjetti menemään, jotta ensivuonnakin saadaan yhtäpaljon rahaa. samoja ohjelmia näytetään kuin muut ja vielä samaan aikaan muiden kanssa, ja sitten ihmetellään miksi yleisö katoaa eikä maksa tv-lupaansa. ja toimituksen puitteet ja laitteet esim tv-uutisissa, siellä on 280 tuumainen näyttö, joka ei ole ollut ilaminen, ja mitä siitä katsotaan? ylen mainosta itsestään uutisten aikana! kun on pakko sekin raha ollut aikanaan johonkin työntää.. ja sitte itketään että ei o rahaa! yleisradion pitäisi olla kuulemma mainosvapaa, mutta itseänsä se mainostaa sitäkin enemmän, ja juuri urheiluohjelmista ei ole poistettu niitä mainosbanderolleja jne joita ne näyttää maksettuaan niistä meidän rahoilla ensin suuret summat !!! jos tulee joku yleinen mediavero, jätän vuosittain veroja senverran maksamatta!