Tervalammen kuntoutuskeskusta päihdeongelmaisille ei saa sulkea.

Tervispörriäinen

/ #49 Re: Tervalampea ei saa sulkea

05.05.2012 21:58

#27: - Tervalampea ei saa sulkea

Kun luin tästä jutusta niin en ollut uskoa silmiäni. Tervalampi on tosi hyvä paikka ja henkilökunta aivan mahtavaa. Onko tässä siis mitään järkeä???? Olen itse ollut terviksellä ja saanut sieltä aina jotain uutta päihdeongelmani hoitamiseen. Kyllä näitä paikkoja tarvitaan ja tarvittaisin vielä enemmänkin täällä Suomessa. Ei avohoito voi ikinä korvata Terlammen kaltaista paikkaa.  Sattuihan vasta hiljattain karmaiseva tilanne kun ei ihmistä otettu edes katkaisuhoitoon, vaan lähetettiin kotiin  jossa traaginen perhesurma sitten tapahtui. Olisi ehkä voitu pelastaa tilanne jos mies olisi päässyt katkolle? Mutta kun mennään tiettyjen säänntöjenten ja kriteerien mukaan, niin jossain on vikaa ja pahasti. Joustavuutta ja maalReagoigaa hyvät kanssasisareet ja veljet ja tehkäämme adsialle kaiken voitavmme.Noustaan kapinaan,kyllä me yhdessä jaksamme. Taistelumieltä ei luulisi suomalaisilta puuttuvan. Olemmehan tunnettuja sisuskkudetamme.