Ei pakkorokotuslaille

Vieras

/ #58 Valinnanvapaudesta

03.12.2010 13:36

Luoja on luonut ihmeellisen, itsesäätelevän ja itsensä korjaamiseen kykenevän kehon, jollei kehon systeemejä sekoiteta. Ihmisen tietoisuus ei koskaan yllä käsittämään ja "korjaamaan" tätä ihmettä täydellisesti. Mitä enemmän tutkimme ihmistä ja luonnon ilmiöitä, sitä nöyremmin tajuamme sen, miten vähän tiedämme - ellei kyseessä ole narsisti.

Jatkuvasti tulee esille rokotteiden ja lääkkeiden kyseenalaisia seuraamuksia ja vaikuttavuuksia. Luonto puolustautuu ihmisen pyrkimykseen "hallita" ja "manipuloida" tuottamalla uusia, entistä vaarallisempia tauteja ja ilmiöitä. Taudit ovat viestejä siitä, ettemme kunnioita ja huolehdi siitä Ihmeestä, joka meillä on. Olemme hakemassa ratkaisua aivan väärällä tavalla.

Itse olen syönyt lapsesta saakka mahdollisimman luonnonmukaista ruokaa, hoitanut itseäni yrtein, vaihtoehtohoidoin ja uudistamalla mielen vääristymiä, ja sen seurauksena olen pysynyt terveenä välttyen mm. antibioottikierteiltä. Kehoni voi erinomaisesti - olen terve. Toki olen ottanut vastaan lääkityksiä niinä harvoina kertoina, kun niitä olen tarvinnut, mutta en ole koskaan ottanut flunssarokotteita varmuuden vuoksi. Lapsena pysyin terveenä vuodesta toiseen ja sairastin harvoin flunssat (sallin kehon puhdistaa itsensä).

Olen tietoisemmin palaamassa kehon kunnioittamiseen ja huolehtimiseen sillä mitä "täydellisellä" luonnolla on tarjota. En ottanut sikainfluenssarokotetta, enkä ole halukas laittamaan kehooni sellaista, joka sinne ei luonnostaan kuulu.

Nähdäkseni meidän ihmisten tietoisuus ja näkemys asioista on erilainen (eikä koskaan yllä täyteen totuuteen), joten miten toisella ihmisellä voi olla valtaa toisen syntymäoikeudellisen kehon ja ihmisarvon yli? Jossakin hetkessä oikeaksi virallisesti todettu voidaan todeta toisessa hetkessä virheelliseksi, jopa ihmiskunnan vaaraksi ja tuhoksi. Ihmiskuntaa ei ole tuhoamassa mikään muu kuin ihminen itse.