Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

Vieras

/ #330 Pari juttua

08.12.2010 22:50

IK, kun ihmettelet Outin tai Gunnarin toimintaa tässä tilanteessa, se on yhtäkuin tunnustat olevasi samanlainen marionetti, kuin suurin osa muistakin poliitikoista. Outi ja Gunnar uskaltavat ottaa kantaa, he eivät etsimällä etsi suojaa byrokratian muurien takaa. Outi näki ongelman, ymmärsi ydinkysymyksen ja uskalsi esittää mielipiteensä sekä rakentavia ehdotuksia tulevia käytäntöjä kehittämään. Gunnar taas osoitti, että vielä löytyy suoraselkäisiä Suomalaisia miehiä, jotka uskaltavat ottaa asiassa pakkia, kun asioiden todellinen laita paljastuu. Te kommunistit olette koittaneet ainoastaan vain pestä naamaanne lehdissä ja sotkeneet keskustelua, joko tahallisesti vastaamalla muuhun, kuin mitä on kysytty tai sitten silkkaa yksinkertaisuuttanne, joka taas vahvistaa aiempaa käsitystäni tasostanne.

Koko jutun peruspointti on se, että meille tulee nyt rimaa hipoen minimi vaatimukset, jos niitäkään, täyttävä kuljetuspalvelu ja meillä oli valtakunnallisestikin tasokkaaksi tunnustettu laadukas ensihoito. Te urpot siellä kerhoissanne ette joko ymmärtäneet tätä tai teidän oli pakko saada säästöjä aiempien tyhmyyksien rahoittamiseen. Joka tapauksessa te päätitte laskea palvelutason alemmaksi, kuin mitä se oli ja säästää 150 000,- (Medgroupin oman arvion mukaan)

Tätä me emme hyväksy, tähän me puutuimme ja tämän seuraukset me tulemme valvomaan. Aivan varmasti niin kuin MS adressin luovutustilaisuudessa totesi. Jos palvelussa on pieninkään puute verrattuna vaatimuksiin, asia siirtyy valvovalle viranomaiselle ja sitten täytyy kyllä jo päitä pudota.

Mitta on täynnä. Poliittisen jargonin jauhanta ei auta. Asia säilyy asiana.

Toivon mukaan suurin osa teistä joutuu taipaleelle, kun kunnat yhdistyvät. Sitten ei enää asioita hoideta pikkuporukalla puhelimitse. Vai mitä