Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

Vieras

/ #348 Outille ja Ilkalle #305, #333, #343

10.12.2010 09:37

Minä nimetön jänishousu ihmettelen, mistä on peräisin tieto, että tarkastuslautakunta olisi vaatinut kilpailutusta? Outi kertoi, että Palosaari olisi näin sanonut adressin luovutustilaisuudessa (#305). Palosaarta tuskin kannattaa pyytää vastaamaan tälle palstalle:) Ilkan mukaan tarkastuslautakunnan päätökset ovat olleet yksimielisiä (#343). Mahdatko olla löytänyt tiedon kilpailutuskehotuksesta sosiaali- ja terveyslautakunnalle? Itse selasin netissä olevat pöytäkirjat 7.11.2008-31.5.2010 ja koetin hakea myös hakutoiminnolla pöytäkirjojen teksteistä sekä ensihoi että sairaankulj, mutta mitään tarkastuslautakunnan päätöksiä ei löytynyt. Myöskään sosiaali- ja terveyslautakunta ei ole kokouksissaan käsitellyt asiaa ennen kilpailutuksen aloitusta, kuten on useaan kertaan jo käynyt ilmi (esim #314). Mikäli väitteen tueksi ei ole parempaa tietoa vaadin, että vedätte takaisin tarkastuslautakunnan puheenjohtajaan ja Minna Tarkkaan kohdistuneet moitteenne perättömiin huhuihin perustuvina.

Lisäksi ehdottaisin, että mikäli Palosaari on näin vastannut yli 2000 kuntalaisen adressiin ja kyseistä tarkastuslautakunnan kehotusta ei pöytäkirjoista löydy, tulisi hallituksen pyytää Palosaarelta selvitys asiasta.