Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

Tympääntyny
Vieras

/ #365 Lopettakaa ihmisten pelottelu

11.12.2010 11:26

Buska, Suopajärvi, Keinänen ja muut!
Lopettakaa nyt helvetissä tuo vastuuton ihmisten pelottelu ja hysterian lietsominen. Ettekö tajua että olette saaneet ihmiset jo aivan pois tolaltaan. Tornion kilpailutuksessa on vaadittu tasan samaa hoitotasoa kuin nytkin voimassa oleva, ei sieltä mitään lääkehoitoja ole jätetty pois. Ei se Punasen Ristinkään hoitotaso joka paikassa ole samanlaista, se taso riippuu mitä kilpailutuksessa on haluttu. Buskan ja muitten kirjottelusta päätellen Punasen ristinkään hoitotaso ei edes voi olla missään muualla yhtä hyvätasosta kuin Torniossa koska eihän missään muualla ole heän vertaisiaan ylivoimaisen asiantuntevia lähes jumalaan verrattavia henkilöitä. Laskeutukaa jo sieltä pilvilinnoista meän tavalisten kuolevien joukkoon. Jos sairastun niin paljon enemän luotan lääkäri Tea Taskilan kykyyn hoitaa minut kuin teän taitoihin. Yritän päästä hänen vastaanotolle en Buskan tai Suopajärven tai Keinäsen. Hävytöntä luettavaa hyvän lääkärin haukkuminen.

Kuka muu kuin Keinänen pystyy kilpailuttamaan jonku jutun sillälailla että oma suosikki varmasti voittaa. Varmaan Buska ja Suopajärvi. Mutta onko se kilpailu sitten lailista. Tuskin. Nytkin Tornion kilpailussa samaa tasoa tarjosivat kaikki muutkin kuin Medigrup, samaa tarjosi myös spr ei yhtään enempää.

Miettikää ihmiset vielä miksi SPR ei valittanu kilpailutuksesta. Varmaan sen takia että siinä ei ollu mitään valittamisen aihetta. Jos olisi ollu niin varmasti olisi valittanu sillä suurimmat intressithän sillä oli kyseessä kuin yksittäisillä hoitajilla.

Koittakaa nyt käsittää että tämä pelottelu kamppanja jota käytte alkaa kääntyä teitä itteänne vastaan. Omista työpaikoista pitää tapella mutta kyllä se pitää tapahtua vähän sivistyneemin. Aluksi olin ehdottomasti asianne takana ja kirjotin nimen adressiin mutta nyt on alkanu tympästä tuo teän touhu enkä ole ainoa.