Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

Toinen tympääntynny
Vieras

/ #377 Niin on kumma homma

12.12.2010 10:52

Samoja asioita täälä on mietitty kuin #373. Tuon motivaation kyllä ymmärän, ampulanssimiehilä se on vain oma työpiakka ja vitutus siitä ettei he niin hyviä ollukkaan että heät olisi otettu töihin. Ova sitte verhoutuneet sen taka että ova mukamas huolissaan tasosta, jos olisi siitä niin olisit tehneet valituksesa ajoissa. Jos tämä oli toelinen syy niin olisiva kyllä huomanneet huonon tarjousesityksen heti kun näkivä sen nyt haukkuva politiikkoja kun nämä ei huomanneet ja kun eivät käyttäneet heän asiantuntemusta. Mitäs apua siittä olisi ollu kun eivät tajunnu itsekkään, ei tietenkään kun sillon eivät vielä tienny että eivät pääsekkään töihin uuteen virmaan.
Keinäsen motivaatio sitte on selvästi se minkä Kapraali uskalsi sanoa elikkä adressin kirjottaneitten äänet eduskuntavaaleissa. Sen uskova kaikki jotka tunteva ja tietävä hänen menettelynsä aina ennekin tämmösissä yksityistämis ja kilpailutus asioissa.
En minäkään ihmettele miksei päätöksestä vastuussa olevat ole kirjttaneet tällä palstalla koska eihän täällä edes yrietä ymmärtää muuta kuin päättäjien haukkumista. Kapraali on ainoa mutta hänhän on hullun rohkea muutenki ja saanu vain haukut palkaksi syyttä hänki. Vaaditta vastauksia ja kun lääkäri Taskila kirjoitti asiallisen jutun niin ei tietenkää se teille kelvannu ja edelleen vain hoette ettei ole vastattu, teille kun vastausta on vain se mikä on 100% sama kuin teän mielipide. Niin myös kun Kapraali tai joku muuki on kirjoittanu asiaa muttei ole ollu joka asiasta sammaa mieltä niin on kohta saa haukku ryöpyn vaikka olisi selvästi teän puolela. Kun joku on yrittäny asiallisesti esittää vaikkapa mitä laki sannoo kilpailutuksesta niin Buska tai Suopajärvi tai viimeistään Keinänen on todisteellu että kirjottaja on täysi pössi eikä tiedä asiasta mitään.
Minäki uskoin aluksi kaikki mitä täällä sanottiin mutta nyt on usko ropissut kun pojilla meni pahoin överiksi. Ei kaikki palaute näistä Punaisen ristin miehistäkään kovin hyvää ole ollu enkä enään usko että he ova ainoat jotka pystyy tätä hommaa hoitamaan. Kattokaapa suomi24 palstaa siellä on vähän toiselaistaki teksitiä. Samoin eilen kauppakeskuksessa ihmiset alkovat pikkuhiljaa ymmärtää että kyllä muutki ossaa.
Tuota on täälläki joukolla pohittu että millokahan joku haukun kohteeksi joutunu saa tarpeeksi ja haastaa nämä ampulanssi jumalat käräjille.