Ei pakkorokotuslaille

Vieras

/ #459 Susi lampaan vaatteissa

16.12.2010 16:20

Taisi jossain määrin sanan säilä hieman raapaista, kun yleisesti keskustelua kommentoivaan viestiin piti vääntämällä vääntää henkilökohtainen, syyllistävä palaute. Susi lampaan vaatteissa sannon minä. Ja yleisesti, koitahan nyt päättää oletko tyytyväinen kirjoittaamasi tekstiin, sillä vastineen kirjoittaminen on varsin haastavaa kun päätät muokkailla tekstiä pitkin iltapäivää..

> On hyvä ja oikein, että jollakin on toisenlaisiakin näkemyksiä.

Aivan totta. Siitä syntyy keskustelua.

> Rokottamista puolustavilla kun on ollut jo vuosikymmeniä vain yhdenlaista näkemystä.

Ja tässä heti perään torppaatkin kaikki rokotusten puolustajat mustavalkoisesti yhteen laariin. On me, sitten on ne ja ne on ihan pöljiä ja aina väärässä. Yritä sitten saada rakentavaa keskustelua näistä lähtökohdista.

>Veikkaan, että usko Suomen päättäjiin on romuttunut jo ennen tätä keskustelua. Enkä >usko, että menettely rokotuslain suhteen korjasi suomalaisten mielissä sitä >uskottavuutta jota ei ole enää muutenkaan. Kerran petetty on aina petetty. >Pettymyksiä valtioon on tullut vain lisää näidekin vajaan kolmen viikon kuluessa, >kun on selvinnyt kaikenlaista pakkolaista lähtien.

Ja lisää vettä myllyyn. Vähän vaikuttaisi siltä, että oikea agendasi keskusteluun osallistumisessa on yleisesti pahan olon purkaminen yhteiskuntaa kohtaan. Täytyy kyllä myöntää, että jos minä onnistuin tekstissäni tekemään yleistyksiä koskien keskustelun laatua, onnistut sinä yhtä taidokkaasti yleistämään henkilökohtaisen turhautuneisuutesi koskemaan koko suomen kansaa.

>Tutustua voi teollisuustoxikologiaan vaikkapa kirjastosta lainatusta kirjasta ja >vertailla neuvolakortissa oleviin rokotteiden lisäaineisiin, niin jokaiselle >selviää kenellä on ollut itse asiassa kaikenlaista mielessään, mutta ei puhu >aioista niiden oikeilla nimillä. Eikö näin saa tehdä Tuksu? Eniten suuttumusta >lienee herättänyt valtiovallan mielivaltainen käsitys siitä, että kansaa voi >määrättä vetää nenästä.

Olenko jossain vaiheessa leimannut tiedon hankkimisen pahaksi asiaksi tai yleensäkkään kieltänyt tekemästä jotain? Ja täältähän taas kukkii tämä sinun paha olosi valtiovaltaa ja "päättäjiä" kohtaan. Natsi argumettiä vielä odotellessa.

>Näillä sivuilla ei ole minun mielestäni näkynyt terrorisointia, ennen Tuksua.

Sattuiko kommenttini keskustelun yleisestä tasosta nuin kipeää että teet juurikin sen minkä aikaisemmin mainitsin, eli systemaattisesti leimaat minua, tälläkertaa terroristiksi. Way to go! :)

>Miksi haluat sulkea toisin ajattelevien suun ottamalla ohjat ja ilmoittamalla, >että 99% adressin allekirjoittaneista ihmisistä haluaisivat olla Tksun kanssa yhtä >mieltä, mutta kun "Ufot" estävät?

Lisää vettä myllyyn ja sanoja suuhuni. En ole sanallakaan maininnut adressin allekirjoittaneita, keskustelua voi seurata ja siihen osallistua kuka tahansa ulkopuolinenkin henkilö.

>"Ufon" ajatuksissa on mielestäni ajattelemisen aihetta. Onhan hyvä, että joku osaa >käyttää kirjoitustaitoa niin, etä toisetkin ymmärtävät mitä sanotaan. Tekstin ja >kirjoitustaidon arvosteleminen osoittaa, että puolustus pettää, kn ei enää löydy >muuta sanottavaa. Ala-arvoista.

Mikä puolustus? Mitä minä olen puolustamassa? Olenko jossain vaiheessa ilmaissut sinulle että mikä on sutautuminen koko rokotusasiaan? Ei, minä olen vain kommentoinut yleistä keskustelua sekä fanaatikkoja. Sinä päätit vetää sen henkilökohtaiselle tasolle, en minä :)

>Eikö Suomi ole Tuksun mielestäkään enään vaapaa maa, jossa saa jokainen sanoa >milipiteensä?Pitäiskö meidän muuttaa Venäjlle?

Siis aivan loistavaa. Samaan hengenvetoon saat puskettua taas julki pahaa oloasi yhteiskuntaa kohtaan ja maalaat minusta mielipiderajoittajaa. Sinun silmissä taidan olla heti samalta istumalta yksi "niistä" rokotuksia puolustavista, joilla on vain yksi näkökanta.

>Kaikki tämän adressin allekirjoittaneet kaipaavat just semmoista sananvapautta ja >läpinäkyvää tietoa, jota sinä Tuksu nyt haluat rajoittaa.

....niin, juurikin. ihan kaksin käsin raijaan vastaan. Tähän loppuun jokainen voisi lukea ensimmäisestä viestistäni (#451) löytyvän yhtäläisyyslistan näistä fanaatikoista. Varsinkin ensimmäisen pointi kävi taas toteen.. :)