VETOOMUS JYRKI KATAISEN EROTTAMISESTA

Vieras

/ #452

09.07.2012 16:00

Tiesin jo silloin, että Suomi on korruptoinut pois demokratiasta, kun hallitukseen pääsi kuusi puoluetta, joista suurin osa vähemmistöpuolueita. Ennen tätä Katainen teki hallitusohjelmaa, joka ei kelvannut melkein yhdellekkään puolueelle. Niinpä Katainen näköjään muutti sitä niin, että hallituksesta jäi pois kaksi isoa puoluetta ja tilalle otettiin pieniä puolueita. Demokraattinen hallitushan on sellainen, missä kolme isointa puoluetta. Sitä sanotaan enemmistö kansanvallaksi, eli demokratiaksi.

Muutama sananen vielä Jyrki Kataisesta... Mikä on sellainen pääministeri, jolle EU on tärkeämpi kuin Suomi? On ihan ok ajatella EU:ta, mutta sitten jos oma talous kärsii todella paljon joistain tukipaketeista, niin sitten niitä ei annetta! Taitaa pääministerille on tärkein asia ainoastaan se, ettei omassa kukkarossa tunnu.

Tässä vielä minun mielipide siitä, et jos jostain säästettäisiin, niin seuraavista: Vankilat, 50% rahaa pois, kumminkaan vanginvartijoiden olosuhteet eivät saa huonontua. Maahanmuutosta 60% pois, oletetaan kaikilta ihmisiltä samaa, ei turisteilla muissakaan maissa ole etuoikeuksia.