VETOOMUS JYRKI KATAISEN EROTTAMISESTA

Vieras

/ #455 Re: Katainen joka Saksaan lahjoitti 500 miljardia Euroa ! Suomalaisten rahoja

09.07.2012 16:42

#451: Häpeäpaaluun 50 vuodeksi - Katainen joka Saksaan lahjoitti 500 miljardia Euroa ! Suomalaisten rahoja

Lähes kaksi kolmasosaa  suomalaisista vaatii Kataisen lähtöä ja sen pitäisi olla selvä näyttö kansan vaatimuksesta.   Kokoomuksella ei ole moraalia. Jäätteenmäen teot olivat pieniä, kun niitä verrataan Kataiseen! Ne eivät tunnusta virheitään, Katainen muuttelee koko ajan toimintasuunnitelmaa, ei pidä lupauksistaan kiinni ja tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin.  Täydellinen maanpetturi! Kyllä ulkomaille jaetaan satoja miljardeja, mutta omasta kansasta ei välitetä ollenkaan. Kolmen pöytäkirjan väärennös pitää paikkansa eikä ole tekohetkellä ajateltu, mitkä ovat etenemismahdollisuudet. Olisi ilman muuta pitänyt saada niistä syyte ja laissa pitäisi olla vaatimuksena, ettei saa olla rikoksia haettaessa valtiolle tai kunnallisiin työtehtäviin. Kansanedustajan työ luetaan myös valtion palvelukseksi. Ilman muuta Katainen pihalle hallituksesta, siinä ei selitykset enää auta!