VETOOMUS JYRKI KATAISEN EROTTAMISESTA

Vieras

/ #509 OI MAAMME SUOMI........

10.07.2012 20:42

Kuinka kauan tätä kansaa saa kusettaa, että se ryhtyy tomimaan????
Ei ole todellista miten on voitu noin hyvin aivopestä porukkaa!!! Suomalainen huono-itsetunto taitaa olla syy siihen. USKOMATONTA!!!! Hirveellä tohinalla pitää saada hävitettyä oma kulttuuri ja suomalaisuus, että tänne muuttaneet jo sitä ihmettelee. Onko häpeä olla suomalainen?? Minä en ainenkaan häpeä,en todellakaan!! Me pistettiin hanttiin euroopan kokoiselle maalle, mitä ollaan nyt myymässä/myyty muutaman valehtelevan pyrkyrin toimesta. Vaikkakin selvästikkään heidän äö:llä ei pelattaisi edes Afrikan-tähteä. Siellä joku tuo käsikirjoitetut ilta-läksyt ulkoaluettavaksi ennen tv-esiintymisiä.Hyvin on voideltu tämän Suomen :tv,lehdet,radio,gallupit..... valtapuolueelle/valtapuolueille, ja niin kauan kun näin on emme pysty vaikuttamaan. On surullista,että vaikka hallitukseen kuuluva ministeri jää kiinni valehtelemisest tai väärentämisestä,hän saa jatkaa!!! ELÄKÖÖN SUOMEN DEMOKRATIA!! Sitten kun te loput heräätte ja avaatte silmänne on jo liian myöhäistä!!