Nuuskan myynti lailliseksi Suomessa!

Ettan siwasta v. 2015
Vieras

/ #249

20.12.2010 23:42

Suoraan sanottuna vi*uttaa joidenkin ihmisten ennakkoluuloinen suhtautuminen nuuskaan asiasta sen enempää tietämättä. "Lopeta ihmeessä, saat vielä huuli/suusyövän" "Hyi, miten voit laittaa tota suuhus, ite en laittas mistään hinnasta (samaan aikaan kysyjä sytyttää kessun palamaan". Todella moni ei tiedä esim. sitä että tupakoitsijalla on suurempi riski saada suu/huulisyöpä kuin nuuskaajalla."
Riippuvuus joka nikotiinista syntyy on todella yksilöllistä:
Itse poltin n. 5-6 vuotta kunnes lopetin ja aloitin nuuskan käytön. Yli 2,5vuotta olen ollut polttamatta ja tästä ajasta olen nuuskaa käyttänyt ehkä n. 1,5 vuotta eri pituisina jaksoina. (Tähän on eniten vaikuttanut nuuskan saatavuus mikä on ollut heikko yleisesti ottaen.) Tällä hetkellä "könöt" loppu ja ei mitään tietoa millon taas saa jostain. Kessua en missään nimessä ala polttamaan enkä muitakaan "nikotiinikorvaustuotteita". Ei tämä puutostila ainakaan itseäni hulluuden partaalle aja.
Mitään hyvää syytähän tuolle "könön" käytölle ei ole, omalla kohdalla se vaan on sellainen tapa. I'm out.