Emme hyväksy Kemijärven Rautatieaseman alasajoa

Vieras

/ #41 Kuka vetoaa kaupunginjohtajiin ja kansanedustajiin

25.12.2010 18:10

Nyt kaikki voimat liikkeelle Kemijärven aseman puolesta. Mikä on se taho joka vetoaa virka-asemansa jättävään ja kansanedustajaehdokas kaupunginjohtaja Ojalaan ja uuteen kaupunginjohtajaan allekirjoittamaaan adressin ja käyttämään kaiken arvovaltansa tämän asian puolesta. Tässä asiassa onkin ensimmäinen näytön paikka uudelle kaupunginjohtaja Salmiselle. Kaksi kaupunginjohtajaa, entinen ja uusi tähän asiaan mukaan. Myöskin kaikki Lapin alueen kansanedustajat ja edustajaehdokkaat kanta esiin ja Kemijärven aseman puolesta. Tämä on erittäin haastava pr-tilaisuus tuoda jälleen kerran Kemijärven ja Itä-Lapin tilanne esiin. Onko tämä ihan totta, että koko ajan on tasaisin välein Itä-Lapin tulevaisuudelle tärkeitä alasajoja käynnissä ja kansalaiset joutuvat puolustamaan kynsin hampain omaa elintasoaan ja tilaansa. Kaikkein näyttävin aseman puolesta puhuja on tietysti ohjaaja Kari Väänänen. Kun Kallaan koulun taisto on nyt asettunut, eikun lippu liehumaan aseman puolesta. Jos ei itse käytä asemaa, on asemalla paljon muita käyttäjiä. Luulisi myöskin Pyhän yrittäjien ja Ahon suvun ottavan jo kantaa tähän tähän asiaan. Kaikki paljon Itä-Lapin ystäviä omaavat nyt liikkeelle ja kehoittamaan adressia allekirjoittamaan. Kansalaisissa on voimaa! Se on nähty.