Home- ja kosteusvaurioista sairastuneet huomioitava

Vieras

/ #104

06.08.2012 18:12

Nuorenparin kotiunelmat muuttuneet "kuolleenLehmän" vuosien velkataakaksi.Eikö vastuu ole epärehellisen myyjän ja kiinteistövälityksen, jotka ovat talon myyneet!!?? Ei ostajan! Jos ostat mätää hernekeittoa kaupasta saat varmaan hyvityksen valmistajalta, mutta mitenkä oikeuslaitos (=laki+oikeus) tulkitsee nämä hometaloasiat.. niinpä. Olen kuullut, että tuskin kantsii mennä käräjille, koska ostaja aina häviää.. voittajia ovat tuomarit ja epärehellinen myyjä ja bisnestä tekevä kiinteistövälittäjä :/ Suuri osa meistä, jotka haluavat oman kodin, eivät ole rakennusalan ammattilaisia; on pakko luottaa tahoon, joka ammattilaisena myy kiinteistöjä. Näen tällaisen asia petoksena niin myyjän, kuin kiinteistöfirman osalta. Petos ja hyväksikäyttö.. Uskomatonta, ettei meidän lainlaatijat puutu tähän asiaan, helpompaa on miettiä kurkun käyryyttä, muun euroopan huonoa velkatilannetta, kuin meidän omien nuorten tulevaisuutta, jotka taas luovat Suomen tulevaisuutta!