VETOOMUS JYRKI KATAISEN EROTTAMISESTA

JÄRKYTTÄVÄÄ

/ #1009 Hallitus ulos

07.08.2012 23:00

Suomi tulee vielä pumppaamaan rahaa myöskin Italiaan---miksi--miksi. Italiasta ostetaan kaikenlaista roinaa kovaan hintaan-- esim. Pendoliinot ja kalustoa armeijalle--miksi.
Kataisen ja Urpilaisen on syytä erota, menettäneet täysin luottamuksensa hoitaa Suomen asoita EU:ssa. Onko kokouksissa selvinpäin , koska kokousten jäleen ei tiedetä mitä sovitiin. Aina tulaan kokmouksista hymyssä suin ja takki levällään Suomi sai kaiken--siten todetaan muutaman päivän kuluttua---ei saatu mitään. Kataisen koko avustaja kaarti ulos ja EU:ssa virkamiehet vaihtoon. Miksi yhteistyö ei pelaa Ruotsin kanssa---maltillinen porvari ei tule toimeen meidän yltiöpäitten kanssa --tai ei luota heihin. Kokokkarit sotkee kaikki välit Venäjään- ainut kauppa kanava tällä hetkellä joka voisi jopa kehittyä. Täydellinen puhdistus kokkari johdossa, sosialisti leiri hajotettava, karkoitettava maasta Somaliaan.Nyt on kysmys viikoista ehkä kuukausista miten Suomelle käy.