Ota kantaa kannabikseen!

Järki käteen ihmiset!!!

/ #31 Pää pois omasta pyllystä!

08.08.2012 18:14

Hieno homma että edes jotain uutta näkökulmaa asialle joka ei todellakaan ole mikään helppo. Tai olisihan se; lailliseksi. Koska päihteenä ei läheskään niin paljoa ongelmia aiheuttava kuin nykyiset lailliset vaihtoehdot, ja myös laittomatkin jossain määrin.

Sitäpaitsi, kannabiksen käyttäjät joita tiedän, eivät ole kyseisestä aineesta seonneet tms. Ja tunnen monia. Ja ne, joille hamppu ei sovi, eivät ala kokeilemaan uudestaankaan. Suomenkin luonto on täynnä luonnon omia "huumeita" :D

Alkoholista taasen en voi samaa sanoa, saati läääkäreiden niin mielellään jakamista opiaateista yms. "lääkkeistä", jotka ovat aivan eri kaliiberia kannabiksen kanssa.
Ainoa näkyvä ja suuri haitta jonka OLEN kannabiksen kohdalla huomannut, on kiinnijääneen syrjäytyminen, kotietsinnän jälkeen traumatisoituminen, maineen menettäminen jne... Vaikka kuinka nuhteettomasti olisit aiemmin elänyt.

Ja kaikki vain sen takia, että haluaa elää omaa elämää, olla ystävällinen kanssaihmisille, halu saada itselle lääkitystä esim. vatsakipuihin, selkäsärkyihin jnejne(kannabis auttaa, todella paljon mitä moninaisimpiin vaivoihin!)ja ENNENKAIKKEA: halu kehittää yhteiskuntaa toimivampaan, järkipohjaiseen ja humaaniin malliin, jossa ihmisyyttä ja myös luontoa kunnioitetaan. Mitä se ei todellakaan nykyään ole.

Tekstiä voisin suoltaa enemmänkin, mutta ajanpuutteen takia jätän nyt väliin.

Mutta miksi ONGELMAKÄYTTÄJIEN(n.10%, aine kuin aine kyseessä) takia täytyy kaikki niputtaa samaan kasaan? Eihän jokainen joka keskioluen on joskus tai sillointällöin juonut, makaa alkoholisoituneena puistossa?

Ganja on ollut päihteenä ja lääkkeenä aikojen alusta saakka. Nyt viimeisen n.~70 vuoden aikanako se onkin muuttunut s.aatanalliseksi paheeksi? Ajattelu?