SUOMELLE OIKEUS PÄÄTTÄÄ ITSENÄISESTI SUSIKANNASTA

Siilinjärvi

/ #115

31.07.2007 13:34

Ilves kirjoittaa asiaa! Susi on Suomen luonnolle erittäin hyödyllinen ja tärkeä eläin. Ja kuten hän sanoikin, susi pitää hirvieläinkannat hyvin kurissa. Susi ehkäisee hirvikolareita. Ja muutenkin; susi on osa Suomen luontoa.

Jos Suomi saisi itsemäärämisoikeuden, sudet kuolisivat sitä menoa sukupuuttoon täältä. EU:lla on täysi oikeus puuttua Suomen susikantaan, koska suomalaiset eivät selvästikään osaa tehdä itse oikeita päätöksiä! Susi on uhanalainen laji, joka pitää pelastaa. Ihmisellä ei ole oikeutta päättää eläinten määrästä.

Timo Myllämäki on kai taas näitä ihmisiä, joille ei ole kerrottu, miten tärkeä asia luonnon monimuotoisuus on. Ei ihminen saa olla ainoa peto, joka saalistaa! Sudesta on ihmisellekin tavallaan hyötyä - koirat ovat geneettisesti samaa lajia kuin sudet. Koirat ovat kesytettyjä susia. Susista koirat tulevat. Jaa, ettei sudesta muka ole hyötyä?! Kyllä tasan on hyötyä! Itse ainakin toivon, että susikanta voisi vielä kasvaa tästä.

Lukekaa täältä: http://www.tunturisusi.com