Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

Lauri
Vieras

/ #518 Ne on ne ruusut ja risut.. =)

11.01.2011 01:47

Kiitos Juha, Matti ja muu ambulanssin väki, kun jaksatte välittää! :) Mieltäni on ilahduttanut teidän tarmo ja sinnikkyys näkemänne ja kokemanne vääryyden ja epäkohdan korjaamiseen. Älä Matti anna heikoille hetkille valtaa! Hyvyys on näinä päivinä harvinaista, kuin myös kaltaisenne rehelliset ja suorapuheiset oikeudenmukaisuuteen pyrkivät ihmiset. Ei oikeudenmukaisuutta vain teidän työpaikkojenne puolesta, vaan myös niiden ihmisten, jotka aiemmin apuanne usein tarvitsivat ja nyt ehkä jäävät ilman sitä perusturvaa, joka heille kuuluisi kunnan taata. Te olette taistelemassa oikean asian puolesta!

Olen lukenut näitä kirjoituksia suurella mielenkiinnolla. Poliitikoiden kannanottojakin on ollut mielenkiintoista seurata, vaikka en itse politiikan kiemuroihin olekaan perehtynyt. Risut kuitenkin sinulle Outi Keinänen, joka samassa viestissä (s.17?) peräänkuulutit kirjoittajien asiallisuutta, kuin itse ryhdyit asiattomaksi muita kirjoittajia kohtaan. Myös Suojapirtin toiminnan kilpailuttamiseen ja kilpailutuksen voittaneen yritykseen liittyvien asioiden spekuloimisella aiheutat vaan pahennusta. Miksi ryhdyt kertomaan kuulemiasi "epäilyttäviä" asioita tästä kilpailutuksesta? Ehken paikallaan myös sinulle lukea tämän adressin alkuperäinen aihe?

Ja kiitos sinulle Minna T, kun olet tämän tärkeän asian saattanut omalta osaltasi julkiseen keskusteluun tätä kautta!