jaahallihanke

Pipsa

/ #97

15.11.2012 21:29

Ei ole jäitä, mutta eipä niitä koulujen liikuntasalejakaan liikaa ole. Kannelmäen voimistelijat on suuri seura, ja sopivista salivuoroista on jatkuva pula. Kannelmäki-Kaarelan alueella ei ole isoja, aikuisten jumppiin sopivia saleja kuin pari ja niissä järjestetään kaikki koulujen iltatilaisuudet jotka vievät sitten jumppareilta vuoron kyseisiltä päiviltä. Jäähallihanketta markkinoitiin kyseiselle seuralle sillä että he saisivat asianmukaista tilaa myös itselleen, mutta jotenkin hassusti nämä salit ovat nyt jo suunnitelmasta unohtuneet.

Paikka on oikeasti huono millekkään liikennettä lisäävälle hallille, mutta uskoisin asukkaidenkin sulattavan helpommin ajatuksen useammalle lajille sopivasta harjoituspaikasta kuin yhden lajin pyhätöstä. Eritoten lajin, jossa on toistuvia turnauksia jotka väkisinkin aiheuttavan liikennekaaoksen. Jalkapalloilijoiden vastaavia autonäytteilytä pääsee katselemaan kenttien laidoille harva se viikonloppu.