Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

jänishousu
Vieras

/ #573 Re: Re: Re: virkamiehet ja päättäjät (ja tarkastuslautakunta)

19.01.2011 23:24

#572: Vieras - Re: Re: virkamiehet ja päättäjät (ja tarkastuslautakunta)

En halunnut laittaa nimiä viestiini esille, koska tarkoitukseni ei ole syytellä ketään. Mielestäni tarkastuslautakunnan tulisi selvittää ovatko nämä henkilöt toimineet asiassa oikein. Sen vuoksi halusin viedä asian Matin ja Juhan sekä palstaa aktiivisesti seuraavan tarkastuslautakunnan jäsenen tiedoksi. Uskon, että joku heistä vie asian eteen päin. Lisäksi viestini on vastaus palstan alkuaikoina käytyyn jääviyskeskusteluun yleisellä tasolla - riippumatta siitä ketä nämä henkilöt ovat.

Vaikka kirjoitankin nimimerkillä, koetan pitää kiinni tietyistä periaatteista. Voin olla kriittinen ja arvostella toimia, joista on kiistaton näyttö. Olenkin pyrkinyt yleensä vain esittämään ja yhdistelemään tietoja, jotka kaupungin päätöksistä ja muiden luotettavina pitämistäni viesteistä on ollut luettavissa. Tässä kohdin jouduin hieman tinkimään periaatteistani koska kaikki faktat eivät olleet tiedossani. Asia oli kuitenkin mielestäni tärkeä, mutta pidin kohtuullisena, että vältän syyttelyä enkä mainitse nimiä.