LAKIA ! VILPPILASKUTTAMISEEN NETISSÄ

Vieras

/ #22 onko tässä hyötyä?

22.01.2011 11:19

Miten voin lopettaa tilaukseni?
Jos haluat peruuttaa Tilauspakettisi, voit mennä käyttäjäprofiiliisi (Profiilini) kun olet ensin syöttänyt ruutuun kännykännumerosi ja salasana peruuttaaksesi pyyntösi "Kampanjani" - sivustolla.Jos haluat peruuttaa Taustakuva- Klubin tilauksen, ole hyvä ja lähetä tekstiviesti "WD STOP" numeroon 17277 . Jos haluat peruuttaa Pelit-Klubin tilauksen, lähetä tekstiviesti "GD STOP" numeroon 17277 . Jos haluat peruuttaa Teemat-Klubin tilauksen, ole hyvä ja lähetä tekstiviesti "TH STOP" numeroon 17277 . Jos haluat peruuttaa Polyfoniset-Klubin, ole hyvä ja lähetä tekstiviesti "PL STOP" numeroon 17277 . Jos haluat peruuttaa Aidot Soittoäänet - Klubin, ole hyvä ja lähetä tekstiviesti "TT STOP" numeroon 17277 . Jos haluat peruuttaa Horoskooppi - Klubin, ole hyvä ja lähetä tekstiviesti "HC STOP" numeroon PIN. Jos haluat peruuttaa Terveysvinkkejä - Klubin, ole hyvä ja lähetä tekstiviesti "HH STOP" numeroon PIN. Jos haluat peruuttaa Rakkausriimejä - Klubin, ole hyvä ja lähetä tekstiviesti "LQ STOP" numeroon PIN. Jos haluat lopettaa tai peruuttaa kaikki tilauksesi, lähetä tekstiviesti “STOP” or "STOPP" numeroon 17277 tai lähetä sähköposti osoitteeseen support@funmobilefi.com tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme 0923114225.Tilauksen lakkauttaminen tulee voimaan sen laskutuskauden lopussa jolloin lakkautuspyyntö on vastaanotettu.