Stop eläinsuojeluterrorismille.

/ #126 Re: Pelottaa navetan asukkaiden puolesta

26.01.2011 20:19

#118: Hävetkää! - Pelottaa navetan asukkaiden puolesta

Voi itku sinua, etkä sinä raukka ymmärrä yhtään, mistä tässä ketjussa on kysymys.

Ihan samaahan me hörhöt (minäkin jo 40-sellainen...) halutaan kuin sinun näkysi navetassa on. HERÄTYS ! Eihän kukaan sinne navettaasi ole tulossa tai tunne halua tulla niitä lehmiä kiusaamaan, vaan nimenomaan meillä on huoli, että mitä siellä navetoissa tapahtuu, me emme halua nähdä enää yhtään navettaa, sikalaa, turkisharhaa ja kanalaa missä eläimet "elävät" pahemmissa oloissa kuin keskitysleirit. Ja turkistarhoja emme halua nähdä ollenkaan.

Emme kait me täällä kirjoittaisi, jos kaikki navetat ja sikalat jne. olisivat kuin kuvaamasi navetta. Ei tässä ole kysymys me - te vastakkainasettelusta. Tässä on kyse eläinten hyvinvoinnista, eikö sen pitäisi olla meille kaikille - ERITYISESTI TEILLE- YHTEINEN ASIA ? MIKSI PIDÄT ELÄIMISTÄ HUOLEHTIVIA IHMISIÄ VIHOLLISINA - Ajattelepa asiaa vielä uudemman kerran. Meidän ansiiosta te ehkä saatte jonain päivänä lisää tukia y.m. kun valtio / Eu keksii että teitä pitää vieläkin enemän tukea, jotta kohtelisitte elämiänne hyvin. Vaikka rahastahan ei ole kysymys,  on kysymys moraalista ja sydämen sivistyksestä.