Stop eläinsuojeluterrorismille.

/ #127 Re: Mätäpaiseita löytyy

26.01.2011 20:28

#120: maalla syntynyt - Mätäpaiseita löytyy

Kornia!! Kornia on se, että eläimiä "pelastetaan" pihalle, "vapauteen" olivatpa ne mitä lajia tahansa by "eläinrakkaat" ihmiset! Ystävinäkö tämä taho pitäisi nähdä:D :D

Neuvoja ja ohjeita on tiloilla AINA otettu vastaan se on kehittymisen edellytys, nykyisin tiloilla ollaan niin kehittyneitä, että pätevämpiä ihmisiä ei löydy. Siispä tässä tilanteessa kysynkin puhelinumeroita johon voin soittaa kun ohjeita tarvitsen, yöllä tai päivällä, ohjeita joista antaja ottaa VASTUUN! mm.eläinlääkäreitä on ollut milloin minkäkin laisia, jos pätevämpi ammattitaito asuu "yhteistyökumppanien" keskuudessa, hulluhan se on joka ei sitä hyväkseen käytä. Ei muuta kuin vastuunkantoon todella ja näyttämään mallia, miten homma hoidetaan. Ehkä näille innokkaille löytyy tiloja, josta omistajat voivat viettää sapattivuoden, avaimen luovutus tapahtuisi vuoden tai kahden kuluttua ja tilan saisi entistä fiksummassa kunnossa takaisin. Otan neuvoja vastaan vain itseäni pätevämmiltä henkilöiltä ja pätevyys on osoitettava käytännössä. Mielipide ei tuo pätevyyttä, ei edes se, että on syntynyt maalla.