Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

Vieras

/ #614

26.01.2011 22:09

Kyllä tuosta ohjelmasta tavallinen maalaismöykkykin ymmärsi millainen meininki noilla firmoilla on. Osa päättäjistä vaan tuijottaa omaan napaansa, kunnia kai menisi, jos myöntäisi virheen tehneensä näissä prosesseissa. Tällaisia päätöksiä vaan hutkitaan tutkimatta,sitten ei anneta piiruakaan periksi. Sitten asian käsittelyä jatketaan ei-julkisena ja otetaan itse markkinamies eli varatoimitusjohtaja kertomaan tilanteesta. Kuntalaisille ei edelleenkään kerrota mitään, äänestäjät eivät näitä tietoja kai ansaitse. Vastuulääkärillä on virkavastuu sopimuksen toteutumisen valvomisesta, ehkä hän on vienyt sopimusrikkomus asiat eteenpäin. Siinä tapauksessa ne kai ovat jääneet Kaisun pöydälle. Ilmeisesti jopa peruturvajohtajan asemassa oleva henkilö voi pitää sopivana, että joku sepittelee omiaan soster lautakunnalle. Yksipuolistako? Med Groupin mainos olisi tietysti löytynyt netistäkin, sen olisi voinut lähettää sähköpostissa viranhaltijoille Kaisulle ja talouspäällikölle, niin olisi palkkamenoissa säästynyt. Nämä siis olivat läsnä kokouksessa 11.1.2011.

Osallistuja Tehtävä

Palosaari Tuija Puheenjohtaja
Andersin Auvo Varajäsen
Dunder Annikki Varajäsen
Korteniemi Matti Jäsen
Kourilehto Gunnar Jäsen
Lummi Raija Jäsen
Luonua-Bajrami Miia Jäsen
Ojanperä Arvi Jäsen
Ollila Kosti Jäsen
Rauvala Kaisa Jäsen

Pelttari Pekka Kh:n puh.joht.
Norrkniivilä Kaisu Palvelualueen päällikkö
Halonen Merja Talouspäällikkö
Omar Ali Varatoimitusjohtaja

Mie en ainakaan unohda, ketkä kohtelevat äänestäjiään idiootteina.