Kansalaisadressi telakkateollisuuden turvaamiseksi Suomessa

täytyykin miettiä mitä tehdä tyhjille telakka halleille

/ #47 Suomen teollisuuden ongelmat

13.01.2013 10:58

Suomen hallituksella ei ole kykyä eikä halujakaan toimia Suomen teollisuuden turvaamiseksi taidotkin puuttuvat.
Pitkään on jauhettu EU:n asioita,sosiaalipalveluita ja kunta fuusioita.Kuntien järjestämät terveyspalvelut riittäisi.Millään ei voida järjestää sosiaalipalveluita suurelle määrälle maahanmuuttaja pakolaisille,se on aivan selväasia,siihen eivät enää rahat riitä,eikä Kiinasta enää uskalleta ottaa lisää lainaa.
Globalisaatio näkyy kestävän kehityksen tuloksena,mikäli telakkateollisuus Suomesta loppuisi,kuten Saarikangas on maininnut valtion toimien seuraamuksista.
Ennen sanottiin kun astuu liiansuuriin saappaisiin..,nykyisin päätökset sipsutellaan korkokengissä suurikenkäisten palkalla pyllyä pyöräytellen,hyi mikä se semmoinen telakka.Kaiku vastaa, kun huudetaan.
Ei me voida lähteä vastoin lakia tukemaan,olemme kaikki mahdollinen,ja käytettävissä olevat tehty ja käyty lävitse.Näin naisettuminen.