Kansalaisadressi telakkateollisuuden turvaamiseksi Suomessa

Pettynyt veronmaksaja

/ #48 Poliitikot näyttävät oikeat karvansa

13.01.2013 11:57

Nyt se sitten taas kerran nähty. Vaikka kansanedustajat ja hallituksen ministerit ovat kansan vapaissa vaaleissa valitsemia edustajiaan, ei Suomen kansa ja sen edut todellisuudessa merkitse mitään näille itsekkäille, ylikunnianhimoisille vallantavoittelijoille. He ovat täysin unohtaneet taustan miksi ja keiden etuja heidät on valittu ja valtuutettu hoitamaan. He ovat myös unohtaneet kuka heidän palkkansa maksaa. On täysin käsittämätöntä, että nämä itsekeskeiset ja narsistiset vallantavoittelijat voivat nostaa omia etujaan lähes mielin määrin ja tekevät suomalaisen työntekijän osalta näinkin kohtalokkaita virheratkaisuja, niinkuin tämä telakkalaina-asiakin on. Koko toimialan tulevaisuus ja tuhannet työpaikat ovat enemmän kuin vaakalaudalla.
Käsittämättöminä on še, että perinteiset työväenpuolueetkin ovat menettäneet todellisuuden tajunsa ja tukevat mieluummin kreikkalaisia epätervettä rakenteita kuin suomalaista rehellistä työtä ja yrittäjyyttä. Hävetkää SDP ja Vasemmistoliitto! On varmaan parempi vaihtoehto saada lisää nöyriä työttömiä kuin ajattelevia, aktiivisia ja kriittisesti ajattelevia työssä käyviä ihmisiä. Uskottavuus poliittisen järjestelmämme oikeudenmukaisuuteen ja kykyyn palvella Suomen kansalaisten todellisia etuja on vakavasti rapistunut.