Säilytetään Kaupin rannat rauhallisina ja luonnontilaisina

Sanna Junttanen

/ #18 Re: Kuunnelkaa, kaavoittajat, kerrankin

20.01.2013 20:22

#17: Taasko kähmitään rannat? - Kuunnelkaa, kaavoittajat, kerrankin

Väylän valaistus toisi lisäharmia tähtitieteen harrastajille jotka ovat jo nyt purjeessa kaikkialle työntyvän valosaasteen kanssa. Myös maastopyöräilijät menettäisivät mukavan reitin.

En tiedä paljonko tuolle kaupunkikehittämisen yksikölle varataan rahaa budjetissa, mutta aika mukavasti sitä tuntuu olevan, kun tällaista väylää oltaisiin rakentamassa. Eikö tästä kaupungista muka muita kehittämisen kohteita löydy? Nykyisiäkin pyöräilyreittejä voisi parantaa, mutta nyt vaan ollaan pukkaamassa lisää hoidettavaa.

Nimiä on kertynyt adressiin tasaista tahtia, mutta vielä olisi kirittävää. Nyt vaan on toivottava, että viidakkorumpu toimii. Jätin juttuvinkit Aamulehteen ja Tamperelaiseen. Jälkimmäinen lupasi pistää jutun nettisivuilleen. Katsotaan toteutuuko. Adressin luovutuksesta tekisin myös mielelläni julkisen. Kuinka tästä saisi tarpeeksi mediaseksikkään? Raipe Helminen oli luovuttamassa jätevesipuhdistamon vastaista adressia ja sai kaivattua huomiota. Olisko ketään nimekästä tämän hankkeen vastustajaa?