Säilytetään Kaupin rannat rauhallisina ja luonnontilaisina

Lenkkeilijä metsäpolulta.

/ #20 Tampereen kaupunki ketunhäntä kainalossa, taas kerran!

24.01.2013 14:46

Ensin rakennetaan talvikunnossa pidettävä tie, sitten pakkolunastetaan maat ja kaavoitetaan rikkaiden asuintointeiks! Näinhän se menee! Perusteena silloin, että tiekin on jo valmiina.On se ihmeellistä,jos Tampereelta ei löydy järvinäköaloja ja polkuja missä talvellakin voi kulkea. Tampere on kahden ison järven välissä ja monta pikkujärveä sen alueella. Mikähän vimma on saada leveä tie juuri Kauppi-Niihaman alueelle? Monet asiat tässä kaupungissa ovat ns. rempallaan, kaatuu rahanpuutteeseen, mutta tämmöiseen turhuuteen löytyisi rahaa! Monenkohan tontin, mökkiläisen, asunnon ym. maiseman se pilaisi? Kait mökkien ja tonttien omistajillakin oikeus on yksityisyyteen ja luontoon? Tarvitaanko kulkemiseen todella monta metriä leveä tie jota pitkin talvella pääsee mökkien ryöstäjät ihan autolla pihaan asti? Kaupissa on jo ihan tarpeeki polkuja lenkkeillä. Sama asia on ollut esillä jo vuosia sitten ja silloin se laitettiin ns. jäihin. Ketähän se jäi niin kovasti korpeen, että taas uudelleen otettiin esille? Havitteleeko esim. Hankonen tontinpaikkaa?