VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Vieras

/ #5343 Demokratiaa

18.02.2013 11:16

Eduskunnassa käytiin kiihkeä suurpetokeskustelu 7.2. Tämän linkin takana olevan pdf-tiedoston sivulla 4 on keskustelu kirjallisessa muodossa jokaisen kansalaisen luettavissa. Kannattaa tutustua. Siinä Koskinen mm. keroo tietoa vastoin totuutta, jotta Suomessa ei olisi siirtoistutettu suurpetoja RKTL:n toimesta. RKTL on tunnustanut ahmaparien siirtoistutukset 90-luvulla mm. Sysmään. Koskinen myös lupasi lähettää 5 uutta sudenkaatolupaa lausuntokierrokselle, joten on toivoa, että ne saataisiin Riistakeskuksen käyttöön aikaisintaan lumien lähdön jälkeen. Tosin edelliset 7 lupaakin seisovat vielä Riistakeskuksella eikä niitä vieä perjantaihin mennessä ole osoitettu mihinkään. Poliisin ongelma on, että poistettava susi on yksilöitävä, mutta Riistakeskuksella tätä ongelmaa ei ole, vaan jokin aivan muu ongelma, mitä on aika vaikea ymmärtää.