Taivalkunnan srk-talo säilytettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Kiitos adressin allekirjoittajille

2011-03-23 22:36:00

Adressi on nyt suljettu ja luovutettu. Nettiadressiin kertyi 358 henkilön allekirjoitukset ja lisäksi paperiadresseihin niin, että yhteensä kansalaisadressissamme oli 580 henkilö allekirjoitukset.  Adressi luovutettiin tänään 23.3.2011 Nokian seurakunnan kirkkovaltuuston puheenjohtajille ja sen jälkeen pidetyssä kokouksessa valtuusto päätti YKSIMIELISESTI palauttaa myyntiasian valmisteltavaksi. Se tarkoittaa, että taloa ei ainakaan ihan heti myydä.

Uskon, että adressillamme oli tärkeä rooli osoittaessaan kuinka laajasti talo halutaan säilyttää seurakuntatalon. Lämmin kiitos tuestasi!  Työmme talon hyväksi jatkuu - tule reippaasti mukaan toimintaan. Suunnittelu jatkuu heti huomenna eli 24.3. klo 17 kokoonnumme suunnittelemaan toimintaa eteenpäin.

Yhteistyöterveisin, Veijo Hynninen

Taivalkunnan adressi luovutetaan tänään

2011-03-23 09:12:45

Tämä on tiedote kaikille adressimme allekirjoittajille. Kiitos allekirjoituksestasi! Listaan kertyi 23.3. klo 8.45 mennessä 358 henkilön nimet. Erillisisä paperilistoissa on lisäksi 222 allekirjoitusta, joten yhteensä saimme 580 ihmisen äänen seurakuntatalomme säilyttämisen puolesta. Adressi luovutetaan tänään kirkkovaltuuston puheenjohtajistolle ennen kokouksen alkua.

Taivalkunnan srk-talo

2011-03-14 20:40:23

Adressissamme on kohta jo 300 allekirjoittajaa, ja onkin jo, kun lisätään paperiadressien nimet mukaan.

Ensi sunnuntaina on Kinkerit Taivalkunnan srk-talossa klo 17.00. Kyläläisten "Kowan Teolokian Näytelmäryhmä" esittää siellä pienimuotoisen kuvaelman, jonka esittelylinkki Youtubee alla. Klikkaa, katso ja tule pyhänä kinkereille!

=io7ilOna57I