Sammonlahden tekonurmen uusiminen vuonna 2017

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tilanne 13.1.

2017-01-13 11:40:52

Olemme saaneet asiamme puolesta jo reilut 250 allekirjoitusta ja vain vuorokaudessa! Suuret kiitokset kaikille! Nyt voisimme lisätä vauhtia..! ;)

Tietoa nettiadressista on jaettu useissa kanavissa, mutta kaikkien apu olisi tässä vielä tarpeen. Tiedonlevityksen edistämiseksi toivoisinkin, että mahdollisimman moni jakaisi tietoa adressista ja linkistä omissa verkostoissaan ja/tai sosiaalisissa medioissaan. Näin saisimme asiaamme entistä suuremman joukon tietoisuuteen ja vieläpä riittävän nopeasti.

Kiitokset kaikille :)

Marko Moilanen

Joukkueenjohtaja/ PEPO 07-ikäluokka

Aiheesta mm. paikallisessa mediassa:

Marko Moilanen